Powiadomienie o dostępności produktu Powiadomimy Cię przez E-mail, w momencie kiedy produkt będzie ponownie dostępny w naszym sklepie.
Podaj swój adres E-mail:

Płatności

F.A.Q. – Często zadawane pytania na temat płatności

Jak mogę zapłacić za towary zakupione w sklepie Julando.pl?
Należność za zamówienia można bezpiecznie uregulować na 6 sposobów:

1. Płacąc kurierowi przy odbiorze (płatność pobraniowa)

Chcąc skorzystać z tej formy płatności, w trakcie składania zamówienia w 1 kroku koszyka należy wybrać opcje „płatność pobraniowa”. Płatność realizowana jest w formie gotówki bezpośrednio u kuriera podczas odbioru przesyłki (niektórzy kurierzy DPD dysponują również terminalem kart płatniczych).
Forma płatności za pobraniem dostępna jest przy zamówieniach o wartości do 5000 PLN brutto.
Wybranie tej formy wiąże się z dodatkową opłatą (automatycznie doliczana do kosztów przesyłki) – sprawdź koszty w zakładce Koszty wysyłki https://julando.pl/koszty-wysylki/
Chcę zamówić towar z dostawą za granicę, czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Nie ma takiej możliwości, wysyłki zagraniczne realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.

2. Robiąc przelew na konto bankowe

Numer rachunku przesyłany jest zawsze w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Wpłaty prosimy kierować na poniższy rachunek bankowy

Santander Bank Polska S.A. (dawniej BZ WBK)
Nr rachunku: 35 1090 1476 0000 0001 3208 0003

Odbiorca: VARIO Paweł Zieliński
Adres: os. Władysława Zamoyskiego 17/22, 62-020 Zalasewo

Tytuł: w tytule prosimy podać numer zamówienia

Informujemy, iż właścicielem marki Julando oraz sklepu www.julando.pl jest firma VARIO Paweł Zieliński.

3. Płacąc kartą kredytową/debetową wybierając szybkie płatności PayU lub Dotpay

Brak dodatkowych informacji.

4. Wybierając usługę z odroczonym terminem płatności PayU Płacę Później

Możesz rozłożyć spłatę na raty Nie zdążysz spłacić pożyczki w ciągu 30 dni? 
Możesz rozłożyć spłatę na 3 lub 6 rat, logując się do założonego podczas pierwszej transakcji konta Monedo. Za zakupy ponosisz standardowy koszt pożyczki.

Kiedy można skorzystać z PayU | Płacę później? 
Z tej metody płatności możesz skorzystać, jeżeli: składasz zamówienie o wartości 100 – 2 000 zł, przejdziesz pozytywnie automatyczną weryfikację danych,

Jak opłacić zamówienie?
Za zakupy w Twoim imieniu płaci nasz partner finansowy. Po pierwszej transakcji z PayU | Płacę później, dostaniesz email z linkiem do Twojego panelu klienta w Monedo (którego właścicielem jest Kreditech Polska Sp. z o.o.). Możesz stamtąd wygodnie spłacić pożyczkę online: kartą lub przelewem. Kwotę zamówienia wpłacasz na rzecz pożyczkodawcy, który zapłacił za Twoje zakupy.

Co zrobić, jeśli nie zdążę spłacić pożyczki w 30 dni?
Po 30 dniach od zakupu spłata zostanie automatycznie rozłożona na 6 rat. Zanim to nastąpi, możesz skrócić okres spłaty do 3 miesięcy. Symulację spłaty znajdziesz pod linkiem.

Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru?
Zamówienie zostaje automatycznie anulowane, a sklep zwraca pożyczkodawcy pieniądze. Jedynym obowiązkiem klienta jest odesłanie towaru, zgodnie z regulaminem sklepu.

Czy otrzymam powiadomienie o zbliżającym się terminie zapłaty?
Przed upływem 30 dni od zakupu dostaniesz email z przypomnieniem o płatności.

Kim jest partner finansowy PayU Płacę Później?
Kreditech Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie to innowacyjna firma z branży Fintech, założona w 2012 roku w Niemczech. Pożyczkodawca gwarantuje szybki, wygodny i bezpieczny proces. Wniosek jest w 100% online. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim.

 

5. Kupując na raty poprzez system ratalny PayU Raty

Umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z form płatności.

Kiedy raty są dostępne?
Raty PayU są dostępne, jeśli: zakupy wraz z wysyłką mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł i nie wybrałeś płatności przy odbiorze.

W jaki sposób mogę sprawdzić wysokość rat?
Na początku opisu każdego produktu (z ceną pow. 300 pln) znajduje się kalkulator ratalny, który poprzez deklarację ilości rat i wielkości wpłaty własnej umożliwi Państwu szybkie ustalenie przybliżonej wysokości raty.

Ile produktów można kupić, korzystając z rat w PayU?
Decyzja należy do Ciebie. Możesz kupić na raty jeden albo kilka produktów. Nie jest istotne, co kupujesz. Dajemy Ci pełną swobodę wyboru.

Kto udziela pożyczki na zakupy?
Rat PayU udzielają trzej pożyczkodawcy – Kreditech Polska Sp. z o.o., Alior Bank SA i mBank SA. Najszybszy i najwygodniejszy proces zapewnia Kreditech Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie. To innowacyjna firma z branży Fintech, założona w 2012 roku w Niemczech. Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym. Zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim. PayU pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową.

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Kupujący, w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu i zwraca towar. Odstąpienie od umowy sprzedaży nie skutkuje odstąpieniem od umowy pożyczki. Sprzedawca musi więc zwrócić pieniądze, otrzymane na poczet rat, na konto kupującego. Klient z kolei ma obowiązek przelać tę kwotę na konto pożyczkodawcy, informując go jednocześnie o rezygnacji z pożyczki.

Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Nic, zakup przedmiotów następuje dopiero po udanej weryfikacji przelewu autoryzacyjnego, pozytywnej decyzji pożyczkodawcy i akceptacji pożyczki przez sprzedawcę.

 

 

Przykład reprezentatywny Całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 22,36%,oprocentowanie zmienne 6,5% (dla mBank S.A. z siedzibą w Warszawie), oprocentowanie stałe 6,5% (dla Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie), oprocentowanie stałe 6,5% (dla Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie), całkowita kwota do zapłaty: 1100 zł, całkowity koszt: 100 zł (w tym: prowizja: 65,00 zł, odsetki: 35 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 11 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 100 zł. Warunki oferty: wg stanu na 15 maja 2015 r. (dla mBank S.A. i Alior Bank S.A.) i 25 kwietnia 2016 r. (dla Kreditech Polska Sp. z o.o.). Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Pozostałe:

Czy mogę zapłacić za zamówienie kartą kredytową przez internet?

Tak, oczywiście jest taka możliwość za pośrednictwem systemu PayU. Płatność kartą możliwa jest również w naszym sklepie stacjonarnym w Swarzędzu.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności?

Tak, można dokonać takiej zmiany, należy niezwłocznie zgłosić to do naszego biura, w celu aktualizacji zamówienia – mailowo (sklep@julando.pl) lub telefonicznie 535 775 133/ 535 774 287.

Czy w sklepie Julando.pl są jakieś ukryte koszty?

W naszym sklepie nie stosujemy takich praktyk – nie mamy żadnych ukrytych kosztów, prowadzimy jasną i przejrzystą sprzedaż, a dodatkowo oferujemy wysoki komfort zakupów. Zakupy w naszym sklepie nie wiążą się z ryzykiem.

Czy kupując w sklepie Julando mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, do każdego zamówienia internetowego, w momencie zmiany statusu na zrealizowany – system automatycznie wyśle fakturę VAT (wg danych z zamówienia oraz na wskazany tam adres e-mail).

W dostarczonej paczce nie mogę znaleźć żadnego dowodu zakupu (paragonu/faktury VAT).

Do wysyłanych paczek nie dołączamy drukowanych dowodów zakupu – w ich miejsce, na adres e-mail wskazany w zamówieniu, wysyłana jest faktura elektroniczna w formacie PDF.
UWAGA! Jeśli nie możesz znaleźć faktury VAT w skrzynce odbiorczej – prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

Co zrobić jeśli przypadkowo wiadomość/plik z dowodem zakupu została usunięta?

Nic się nie stało – prosimy o kontakt z naszym biurem – mailowo (sklep@julando.pl) lub telefonicznie 535 775 133/ 535 774 287. Wyślemy dokument ponownie.